you need me , i dont need you!!

Jag må vara den dåligaste på att blogga, men helt ärligt så har jag börjat glömma saker. Det börjar bli jobbigt i längden för folk tror man ignonerar en, men så är det inte, i två veckor nu cirka har jag tänkt ringa upp min kusin men har glömt det varenda jävla gång och sedan kommer jag på det när det är sent.. Jag känner mig elak men jag gör det inte medvetet! 
Finns en sak som jag kan irritera mig på, då jag vet själv att jag måste gå ner i vikt och jag respekterar alla som säger till mig att jag gått upp och det är inte hälsosamt, men då kommer ju dom som säger "nej du behöver inte gå ner i vikt" Visst dom kanske säger det för att jag ska må bra och bli glad. Men istället så får det mig att tänka " ska du säga som är smal och kan få på dig allt! och sen varför säger du så när du vet att jag är stor, är det för att du vill ha all uppmärksamhet när du står bredvid mig?" haha dumma tankar men såna samtal har min hjärna med personen som säger så till mig haha. 
 
Sen när någon frågar mig "varför gör du detta?" så är ju mitt svar "för att vara hälsosam!", men det är bara en sak utav hundra andra anledningarna. Tänk er att gå på en fest/koncert och ha på er den klänningen ni alltid velat ha utan att någon mage eller ryggfett osv syns, sen att alla blickar fastnar på dig just dig och att alla säger "gud vad vacker hon är", det är det jag  vill känna när jag går någonstans, Inte "fan va ful" blicken, alla som kollar snett på en eller som går rakt in i en som om att han/hon inte såg mig haha.. 
 
Nu skrev jag av mig helt tomt i skallen nu .. ska ta och kolla på en film. Godnatt!! 
 
 
Kommentera inlägget här: