Give me Love!

försöker att se framåt men ibland är det som att något håller mig tillbaka, önskar man kunde veta vad men det måste man gräva fram själv. Ingen kommer att hjälpa en med den tunga bördan man har på axlarna, alla har sina bördor och dom försöker få bort den från sig själva. Jag kan va ärlig och säga att min börda växt mer och mer över dessa snart 3 åren, för att jag valt fel väg och jag gör om mina misstag hela tiden, för att jag är en sån person som tror allt förändras med tiden. Men fel hade jag då och nu, allt ska förändras i mitt liv, jag ska ta tillbaka dom 3 åren som fått mig må psykiskt dåligt och som gjort att jag hamnat i fysisk ohälsa, inte bara för mig själv utan för folk i min omgivning. 
Jag vill må bättre och jag vill va säker på mig själv, och i måndags så satte jag ner foten,"nu fan är det min tur att må bra", kännde jag när jag vaknade och det får en att vakna med ett leende. När man vaknar med ett leende så blir dagen ljusare.
 
Har slagit vad med mig själv om jag lyckas att gå ner X antal kg till den 1 Januari så får jag belöna mig själv med en sak jag ALLTID velat göra! 
Jag ska Jag vill klara detta, jag vägrar att ge upp! Motivation är alltid bra att ha! 
 
 
 
Kommentera inlägget här: