Gott nytt år!

Nytt år nya möjligheter säger alla, men för mig är det nytt år och göra bort sig på nya olika sett.. haha 
Hela denna helgen har varit hur awesome som helst, och att vänta in det nya året med dessa idioter va hur bra som helst!! 
 
2012- Dagar då man mått bra och dåligt, förlorat någon nära men återupptagit kontakt med gamla vänner, förlitat sig på folk och sedan insett att det var ett misstag, trott man haft känslor för en person men det visat sig att man hade det för en helt annan person. Och det sista man gjorde 2012 innan 2013 började rulla på, man skämmer ut sig med att vara lite väl för påverkad och då tycker man att det är en jävligt bra ide att smsa någon och uttrycka sina känslor, dagens lärdom. Drick inte, ha inte mobilen i närheten utav dig själv hahahha 
 
Och nu är det 1 janurari 2013- året jag SKA gå ner i vikt och kunna gå ut i magtröjor, året jag INTE ska bry mig om något som inte har med mig att göra. Tänkte skriva sluta röka men det kommer inte hända så varför ljuga hahha! 
SPARA pengar är ett måste! 
 
Kommentera inlägget här: